مصاحبه آرشیو خبر ها
گفتگویی دوستانه با دیوید ترزگه و الساندرو نستا

گفتگویی دوستانه با دیوید ترزگه و الساندرو نستا

دیوید ترزگه و الساندرو نستا دو اسطوره ی قدیمی تیم های یوونتوس و میلان در جدید ترین مصاحبه ی مشترک خود به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

تقابل یوونتوس و میلان برای شما چه چیزی را نشان می دهد؟

 

ترزگه:

 

مسابقه تاریخی. یادم می‌آید سن سیرو داشت پر می‌شد. کیفیت بازیکنان را به یاد دارم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با بازیکنان بزرگی بازی کنم، حتی در مقابل میلان: مانند نستا، مالدینی، کافو، شوا، اینزاگی/ میلان همیشه از این جادو لذت می برد، انگار که رئال مادرید است.

 

نستا:

 

برای من، سن سیرو و میلان خاطره هستند: یک استادیوم پر، بازیکنان بزرگ و آرزوی همیشه برنده شدن.

 

دوست دارید کدام مسابقات را دوباره زنده کنید؟

 

نستا:

 

پیروزی مقابل یوونتوس در منچستر در فینال قهرمانان و دیداری که در آن اسکودتو را در سن سیرو با گل ترزگه از دست دادیم.

 

ترزگه:

 

برای من برعکس.

 

فینال لیگ قهرمانان در منچستر؟

 

ترزگه:

 

آن بازی یک خاطره بسیار منفی برای من است، تنها جامی که یوونتوس کسب نکرد. کسب این جام همیشه یک هدف حساس برای یوونتوس بوده است. پنالتی ها بخشی از یک داستان دشوار است که گاهی اوقات برای من منفی است.

 

نستا:

 

یک شب تاریخی.

 

رابطه با آنچلوتی و لیپی؟

 

نستا:

 

آنچلوتی فرد خاصی است، او هر روز احساس شما را درک می کند: این ویژگی های اوست. وقتی میبازی میدونه چه حسی داری چون زندگی کرده. برای من، بهترین او این است که بهترین جنبه انسانی را به نمایش بگذارد.

 

ترزگه: «با لیپی در ابتدا برای من خیلی آسان نبود، زیرا او می خواست ویری به یوونتوس برود در حالی که من باید به اینتر می رفتم. ما بعد از آن با هم کار کردیم: عالی بود زیرا گفتگوی بسیار باز داشتیم. و در آن سال او چیزهای زیادی به من داد با اطمینان، ما توانستیم اسکودتو را ببریم و من قهرمانی را به عنوان بهترین گلزن به پایان رساندم.»

 

در مورد لیگ ایتالیا

 

نستا:

 

همه قهرمانان در ایتالیا بودند: هر یکشنبه سخت بود.

 

ترزگه:

 

به عنوان یک خارجی، رسیدن به قهرمانی ایتالیا برای من بسیار خاص بود. این رقابتی ترین تورنمنت در سطح فردی، فوتبال، حرفه ای و احساسی بود و کیفیت زیادی داشت. من آن را به خوبی به یاد دارم.

 

درباره الکس دل پیرو

 

نستا:

 

هنرمند بسیار خلاق در خیلی چیزها. یک پسر استثنایی.

 

ترزگه:

 

الکس تصویر یوونتوس است. فکر می‌کنم او روزی می‌تواند سرمربی شود، فکر می‌کنم او می‌تواند به خصوص در این لحظه برای یووه بسیار مفید باشد.

 

در مورد سقوط یوونتوس به دسته دوم.

 

ترزگه:

 

می‌خواستم به باشگاهی که به من اعتماد داشت کمک کنم، جایی که اهمیت خودم را احساس کردم. من ماندم و تلاش کردم مثل بقیه کسانی که ماندند: ندود، دل پیرو، کامورانسی، بوفون. ما هرگز نباید فراموش کنیم.

 

قوی ترین این فصل

 

نستا:

 

لیائو چهره میلان است، واقعیت ها می گویند که او متفاوت است. سپس تونالی، برای من او یکی از آن بازیکنانی است که می توانید تیم مهمی در اطرافش بسازید. او می‌تواند در تیم‌های بزرگ بازی کند.

 

ترزگه:

 

تونالی از نظر ذهنی نیز بازیکن مناسبی است. او میلان را دوست دارد و به خوبی می داند که بزرگ شده است. در مورد یوونتوس، ربیو امسال تورنمنت بسیار هیجان انگیزی داشت و توانست خودش را به خوبی نشان دهد. دنیلو تا حدودی دی ان ای یوونتوس است، بازیکنی که یک نماد است و امیدوارم ولاهوویچ با آرامش بیشتری تلاش خود را انجام دهد زیرا بازیکن بسیار قدرتمندی است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: